Träning, men ingen broccoli

Nu har jag tagit en paus från pluggandet, jag fattade verkligen ingentom om joner, jonbildning och jongitter och jonisering, men jag kanske fattar bättre nu? Jag har i alla fall tränat i en timme nu, kan inte påstå att det var skönt, men det är skönt att ha gjort det.



Är det detta som gäller nu när idrottsprojektet kör igång? Kanske... Fast glöm att jag ska äta broccoli regelbundet, uäk. Nu ska jag snart duscha och sen ska jag ge mig på det sista på NO:n.


- Blondinkatrin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, vilken rolig blogg du har :) Jag har precis gjort en blogg, tänkte fråga om du ville komma och läsa :)?

vill gärna att du tycker till!

Bloggen ; www.hildingellen.blogg.se

2009-01-27 @ 19:02:12
URL: http://hildingellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0