Tåg och en gnutta Trash Metal

Hej allihopa. Jag hann verkligen inte med någon outift och inte heller något inlägg. Det var så stressigt. Dagen har varit bra med inte allt för många lektioner. Vi slutade runt 13.45 och stannade i skolan tills 15.30 ungefär för att göra klart några uppgifter. Nu sitter vi på Saltsjöbanan och är på väg till Centralen, där vi ska ta pendeln till Flemmingeberg. Där hämtar pappa oss.

Vi ska åka på "konsert" ikväll - min brors band spelar (Enter The Circus). Hur vackert det blir vet jag inte, men det kommer bli Trash-Metal, och det är roligt att se deras band. Vi ska ända till Strängnäs, så vi kommer hem sent ikväll. Imorgon är det skola igen och vi har idrott! Fast vi har föreläsning och inte praktisk, så det blir helt okej.

Ikväll ska jag sova hos Ester! Det blir kul tror jag ;) Haha.


- Blondinkatrin

Kommentarer
Postat av: Just Picture It ?!

svar: åh tack guuuuull! :)

du hade mig en härligt blogg du ;D

puss!

2009-01-21 @ 17:09:21
URL: http://justpictureit.blogg.se/
Postat av: anne

Se till att komma i säng i tid!



Snygg outfit! ;)

2009-01-21 @ 21:15:24
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0