MacBook Air



Hallå alla! Som ni säkert vet så har jag varit utan dator i en vecka nu och det funkar inte speciellt bra. Speciellt inte nu när det börjar komma högar med skolarbete som måste göras på dator - hur ska jag göra det liksom?

Jag har i alla fall ett önskemål om att få adoptera en MacBook Air. Mamma tycker att jag behöver någon... Stor och klumpig dator, så att den inte ska gå sönder? Och pappa håler antagigen med. Men jag fattar inte riktigt vad det är de inte fattar. Det är ju nästan värre för mig att ha en stor och klumpig av 100 anledningar. Dels måste jag kunna ha den i skolan, och det är ju smidigare med en smidig dator. Och sen framförallt så tar man ju mycket bättre hand om en dator som är lite skörare.

Jag skulle alltså göra vad som hellst för att få en sån här dator! Och om jag mot all förmodan skulle få en så skulle jag "tjäna av den" efteråt eftersom att jag behöver en snarast. Men jag kommer antagligen inte få nån ny på ett tag. Hur ska detta gå..?


- Blondinkatrin

Ps. Mamma och pappa vet ju bäst *fniss* Ds.

Kommentarer
Postat av: Rumah Dijual

You most definitely have made this blog into something special. You clearly know what you are doing, you have covered so many bases.

Postat av: Pakaian Muslim Modern

Generally I never read whole articles but the way you wrote this information is simply amazing and this kept my interest in reading and I enjoyed it.

Postat av: Jual Beli Mobil Bekas

Your look at nevertheless this is great and ways in which I truly feel. I recently now mailed him this internet site to say him your personal view.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0