Ett helt år har gått

Här kommer ett inlägg, extremt liknande det Ester skrev för några minuter sen. Men det är kul att reflektera lite, Kunskapsskolan geeks you know! LoL.

Jag sa just tlll Ester att jag ville veta hur allt vad om exakt ett år, eftersom att det har hänt så galet otroligt mycket på ett helt år tills idag. Bland annat så, för ungefär exakt ett år sen så hade jag typ en kompis - Sofia. Alla i skolan (enligt mig) avskydde mig, vilket jag inte precis brydde mig om. Men sen typ 1-2 månader senare så började jag och Ester (som var kompis med min "x-kompis") vara med varann. Egetligen så typ hatade Ester mig, men vi började vara med varandra i alla fall. Efter några månader så var jag och Ester med varandra så gott som varje dag och det var ganska mycket shit med alla andra våra "kompisar". Tillslut var det bara vi två kvar som inte typ hatade varandra, så vi hängde en hel del, haha. Jag tog en paus från innebandyn också, så jag tränade inte mycket. Jag gjorde mitt gymnasieval - Nyköpings Enskilda Gymnasium, inriktning NV. Det blev inte riktigt så. Sommaren '08 var typ den roligaste sommaren nånsin. Jag var med Ester hela sommaren, haha och det var kul. Sen så blev det lite crazy när vi bestämmde oss för att gå på Kunskapsgymnasiet Observatoriet, i Saltsjöbaden. Jag kommer alltid komma ihåg den där kvällen när vi mailade och höll på, haha! Sen så bröts kontakten helt med alla i Nyköping för min del och jag tycker det är lugnt. För jag kände ju inte alla sådär riktigt bra. Sen började vi skolan och det har hänt en hel del saker.

Somsagt har det hänt extremt mycket och jag är så galet nyfiken på hur allt kommer se ut om ett år! Jag menar, jag kände inte Ester för ett år sedan! Helt galet, haha. Men det kommer nog bli spännande. Så vi får väl se hur det blir. Förhoppningsvis händer det massa roliga saker! Haha.


- Blondinkatrin

Kommentarer
Postat av: ester

jag älskar livs-avgörande impulsbeslut<3 ^^ haha.

om ett år kanske vi hatar varandra och du bara hänger med vl .. vem vet )(

2009-01-26 @ 23:07:01
URL: http://htt://esni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0