ENTER THE CIRCUS @ nyköping - Pic's

Nu har Matthias (bror) och hans band (länkad), varit i farten igen med en spelning, och som vanligt vad jag och Ester där med våra super åsikter. Denna gång var vår styrka utökad av Ms. Bose, haha. Vi blev extremt runtknuffade också, men det gick bra.





Som ni säkert ser är alla bilder på samma person (typ, aka min bror) och det är för att vi stog såpass konstigt att alla andra skymdes! ... Som om jag inte har sett min bror ganska ofta? Men men, jag fick några bilder i alla fall innan kameran dog. Youtube-klipp kommer!!


- Blondinkatrin

Kommentarer
Postat av: Cathrine

haha. Roligaste var väl fluffet som ställde sig framför dig när vi fått våra superplatser som vi ändå knuffades bort ifrån!

2009-02-01 @ 11:29:36
URL: http://ccathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0