Bilder och ny stil

Matten och tyskan är avklarad - det var otroligt o-givande och tråkigt. Vi har också ätit lunch, det var helt okej gott, fast det var curry, så pappa kommer nog inte tycka det är så gott (han jobbar på skolan). Ester och jag har båda med oss våra datorer (MacBook och MacBook Pro), så vi har tagit massor med kort med Photo Booth!


Här är några av bilderna vi tog på min dator.

Ester har ett ny, lite B-igare stil (B = Brutal), som är extremt underhållande. Nästan varannat ord hon säger är "HAHAAA!", som om hon nyss har vunnit en kamp. Hon redigerar bilder just nu och allt jag hör är "HAHAAA! Fult med fräknar! HAHAAA!", det är, som ni kanske förstå, extremt roligt.

Kommentarer
Postat av: ester

vi är så coola! :D din grupp är så cool med min dator 8-) ^^

2009-01-20 @ 13:27:13
URL: http://esni.blogg.se/
Postat av: Linda

Fortsättning följer i min blogg, för att hänga med följ gärna min blogg via bloglovin...

2009-01-20 @ 18:35:51
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0