Inte som andra döttrar

Det blir som ni säkert märkt lite segt med bloggandet nu när jag inte har någon dator - shit vad segt det är! Jag behöver en dator nu! Och jag vill ha en MacBook Air <3 I alla fall så har jag pluggat NO och SO idag. Det har varit tråkigt såklart men vad ska man göra. Jag har också läst lite i en bok som jag började på för ett bra tag sen. Den är helt störd. Den handlar om Nancy Spungen, aka ett barn (där jag är i boken nu i alla fall) som är schizofrent och föräldrarna fattar noll. Jobbigt läge ja. Den heter Inte som andra döttrar, av Deborah Spungen.


Nancy och Sid Vicious. Hon blev mördad någon gång men vet inte hur eller när...


- Blondinkatrin

Kommentarer
Postat av: Jenny

det låter ändå som en intressant bok att läsa :)

2009-02-01 @ 21:43:04
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0