Lite bilder och skola :-)

Goddag allihopa! Idag hade vi fysik för första gången, det var helt galet! På jaggarinian.blogg.se har jag skrivit lite mer detajerat somagt, men det var helt okej. Eftersom att det är Esters jobb att lägga upp bilder på jaggarinian så lägger jag upp lite egna bilder här :-).




Tjaa, det var en hel del bilder. De får väl en liten kort beskrivning ^^. Den första är en extremt bra bild på mina fysikanteckningar, haha! Den andra är typ några av våra böcker! Jag räknade idag snabbt och fick det till minst 15 böcker! Tjocka dessutom! Haha, nästa är en bild på mig och Ester, som jag redigerade på mobilen, haha. Sen kommer tre bilder på Ester när hon leker, en av dem är hon död på en den till höger om den är läskig ;). Sen är det en dålig bild av vår byggnad och sen en bild på Josef när han leker med sushin, haha.

(För er som inte fattar så går bilderna att förstora).

Det är grejt helt enkelt! Hoppas också att alla Saltisar har det bra utan oss, haha ;-).

Ikväll kommer Ester hit och imorgon ska vi plugga fysik med pappa. Vi har typ extremt mycket att göra! Vi har fysikprov på fredag, matteprov på tisdag (?), biologiprov efter påsk, en kemikurs att ta igen, svenska läxor, ekonomi att ta igen och tyska verb att plugga och en tyska bok att läsa och allt vad det är, men det är somsagt grejt!


- Blodninkatrin

Kommentarer
Postat av: anne

Plugga på ni! mellan dubbelnäbbenavsnitten....;)

2009-03-14 @ 17:51:26
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: amina

haha nej vi har det verkligen inte bra xD Tror skämten försvann med er :P

2009-03-17 @ 22:06:03
URL: http://mincis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0