Hemsk klocka!

Godmorgon! Imorse vaknade jag hos Ester, det var iskallt som vanligt, haha. Och den där klockan jag gav henne i julklapp låter HEMSKT! Det skar i öronen! Usch. I alla fall så är vi i skolan nu. Börjar om en timme typ, jag så vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag har fett ont i halsen i alla fall.

Här kommer ett litet klipp filmat av Ester från igår kväll, jag vill varna känsliga lyssnare, it just might blow your speakers. Sen om det är positivt eller inte är ju upp till var och en att bestämma.





- Blondinkatrin

Kommentarer
Postat av: Jual Rumah di Jakarta

Please let me know if you are looking for a article author for your site. You have some really good articles and I feel I would be a good asset.

Postat av: Grosir Baju Murah

After examining a few of the blog posts in your web site now, and I actually like your way of blogging.



Postat av: Jual Laptop

More people need to read this and understand this aspect of the story. I cant believe you’re not more popular.

Postat av: Trend Otomotif Motor 2012



Thanks for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and love reading more on this topic.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0