Brunettkatrin?

Haha, driver. Men jag såg att Blondinbella funderar på att byta? Personligen tycker jag det skulle vara hysterisk, men jag tror det skulle bli snyggare med + att det skulle bli lite mer media-medverkan för hennes del, haha. Idag har jag träningsvärk och ska nog göra lite NO. Tråkigt men sant.

Min dator har pajat också, så nu sitter jag på mammas dator. Det är egentligen inget fel på datorn, förutom att skärmen bara är svart - och ja, jag har kommit ihåg att öka ljusstyrkan och så (till skillnad från min kusin som trodde den va paj när han glömde fixa fram ljuset på skärmen). Jaja, jag får väl vänta tills pappa kommer hem.


- Blondinkatrin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0