Segt och tråkigt som vanligt

Hejsan allihopa.

Jag är så otroligt trött just nu att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Fick nästan 4 timmar sovmorgon imorse och är tröttare än jag någonsin varit! Idag var det otroligt tråkigt. Hände inget alls som var speciellt bra. Imorgon kommer det bli otroligt roligt med en timmes lektion på hela dagen, nice. Jag hatar den här äckliga skolan och vill inte att nästa veckas lov ska ta slut. NÅNSIN! Jag är så "fed up" så att säga. Jag orkar inte mer, shit.

Någon gång inom en snar framtid kommer papa och jag åka till Amerikanska ambasaden i Stockholm och skaffa mitt första amerikanska pass! :D Det ska bli roligt, och förhoppningsvis kanske vi får en rundtur eller nått. Sen kanske jag och mor ska på bio på fredag och se nån konstig film (män som hatar kvinnor? eller var det tvärt om?), fast bara om Gunilla inte kan.

Mamma kirrade också Madonna biljetter idag, tre stycken, till henne, mig och Ester! Den 8e augusti ska vi på konsert i Göteborg! Fett kul. Sen om en vecka ska vi till Östersund och bo på hotell och massor, nice.


- Blondinkatrin

Kommentarer
Postat av: anne

Du kan gå med mig på bio, med eller utan Gunilla! :)

2009-02-18 @ 21:33:55
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Betty

Jag sak också på madonna samma datum,jag är pepp:)

2009-02-19 @ 20:31:37
URL: http://tandpetarakademin.blogg.se/
Postat av: ester

Jag sak också på madonna samma datum som dej och betty, jag är också pepp:)

2009-02-20 @ 20:42:15
URL: http://esni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0