Punkt och en svensk Jacob <3

Goddag -

Idag har vi varit i skolan i 1.5 timmar. Tåget imorse var inställt så vi körde till Flemmingsberg. NO:n var helt onödig men jag dumförklarades inte i alla fall. Ester och jag åkte in till stan' och shoppade lite på Punkt. Det var kul, men dom som jobbar där är blåsta, jesus. På tal om jesus så köpte jag en pin idag också! Grymt snygg. Och så köpte jag ett skärp och en galet snygg tröja.

Imorgon är det torsdag och idrott - jobbigt. Nu ska jag snart sova, är otroligt trött efter Singing Bee inspelning som var kul! Det var en extremt cool dansare där, han såg EXAKT ut som Jacob Black (aka Taylor Lautner)! Helt galet, men Taylor är i och för sig biffigare, men i alla fall! Grymt cool var han ;).


- Blondinkatrin

Kommentarer
Postat av: anne

Du är utmanad på min blogg!

2009-02-05 @ 22:13:55
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: ester

sv: hohoho vi bör kolla upp nångång varifrån de dansarna kom )(

2009-02-05 @ 22:29:08
URL: http://htt://esni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0