Deltävling 2

Första bidraget - Lili&Susie, det var ingen låt som jag tycker om...alls!
Andra bidraget - Lasse Lindh och bandet, samma här, dåligt!
Tredje bidraget - Jennifer Brown, extremt tråkig!!!
Fjärde bidraget - H.E.A.T, fett bra låt som låter som precis vilken annan låt som hellst! Låter som en blandning mellan Poodles och Nickelback, haha. Bra är de i alla fall! De ska gå vidare!!!
Femte bidraget - Markoolio, låten skulle passa bättre som dikt, tror jag, haha! Fast jag tror att folk kommer lyssna på denna och kunna den utantill om några veckor...
Sjätte bidraget - Amy Diamond, en av favoriterna från förra året! Tyvärr var inte den här låten lika bra tror jag... För förra årets låt var så härlig och guldig, den här är mer... Enformig (kan det bli mer enformigt än förra året? Thank you lalalala) haha! Men de blir nog okej senare...
Sjunde bidraget - Cookies n' Beans, töntigt namn... töntig låt... inget att ha.
Åttonde bidraget - Måns Zelmerlöw, är det lite Darin-varning på den här? Haha! Nej men helt seriöst, det är en Måns låt... Det är väl han som sjunger Why Does It Rain?...

Sammanfattning:

Jag tror att Måns och H.E.A.T går direkt till final, och att Amy och Markoolio går till andra chansen! Vi får väl se...

Haha! roligt skämt - Lala, vadå, är du en telletubbie eller?
Och också Petra Nede - Förra veckan bytte jag klänningar mellan varje bidrag, nu bytte jag religion. Haha!

Wihooooooo HEAT är vidare och Amy och Måns , men inte Markoolio... Varför gick bönorna och susy&co vidare? Hmm.

Dålig pausunderhållning

H.E.A.T! Kom igen! Nu ska vi se vilka som duellerar först. Det blir... dam dam dam daaaam... Heat vs Amy... Hur blir detta? Nu har jag lagt mina röster på H.E.A.T, förhoppningsvis hjälper det, haha, så att Amy går till 2a chansen.

Yes! H.E.A.T och Måns kom till Globen! Det är allt som räknas, haha.


- Blondinkatrin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0