tråkig lista :D -.-

haha eftersom att jag typ inte skriver här mer så kan jag ju lägga upp en tråkig LÅÅÅÅNG lista )( haha -

Lovar du att vara ärlig? ja.........
Du heter: katrin
Smeknamn: berndt
Låt som när du är ledsen sörjer till? ööm - jag vet inte riktigt

Beroende av: beroende och beroende... tkr om chokladbollar 8-) haha
Vem behöver du mest just nu: bosse :]
Vad tror folk om dig? jag har ingen aning ..... typ att jag är så fett cool?
Stämmer det? ofc? :-)
Vad får du oftast komplimanger för? min frilla typ
Vad säger du för att imponera på någon? hej, jag är "uääääääh" )( hahaha
Hur imponerar man på dig? man måste vara cool :-)
Brukar du skratta för dig själv? jaaaaaaaaaaa
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: typ "DET FINNS BALDER PÅ ICA!" hahahahahahha ^^
Var bor du? stigis
Trivs du där: neej.. eller de duger tills jag drar......
Äger du några converse: jaajamen
Sprit, cider, vin eller öl: mjölk
Brukar du bli för full: varje dag, försöker trappa ner
Vad har du för mobil operatör: telia
Är du allergisk i mot något: um nej jag tror inte de
Nästa mål i ditt liv: få g+ i fysik
Hur svarar du i mobilen: "ah" "hallå" "yelllo" "hej" osv..
Vem ringde du senast? hmmmm.. minns inte
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: typ "a....a.....a.....a.....m....m.....m.....m.... hejdå"
Antal timmar sömn inatt: 8 kanske
Sov du ensam: nope
Brukar du komma i tid: typ oftast kanske?
När mår du bra: när jag är påväg hem från skolan 8-)
När blev du fotad senast: typ filmad idag hah. och igår...
Hur känner du dig nu: sjuk
Vanligaste färg på dina kläder: svart+lite färg...
Vad tycker du om fötter: för stora?
Vad saknar du: ingen aning
Hade du en bra kväll igår: medeltida litteratur - ofc
Favorit dryck på morgonen: um..vet inte riktigt
När brukar du oftast gå och lägga dig: 11 nuförtiden? haha.... när ja vakna kl 5.. kanske runt 2 ^o)
Är du blyg? beror väl på.... OFTAST (!) inte
Sysslar du med någon idrott: typ innebandy wannabe på g nåntingt
Vill du hellre ha mail än brev: jaaaa
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: säkert
Har du spytt offentligt: jaaa
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: vara cool
Är du nöjd med ditt liv: ö duger
Är du bortskämd: jättemkt......
Vad gör du i morgon: åker till sk (kanske?) och kollar på ryssland-azerbajan (hahahahaha ?) ^^
Vad är det värsta du vet? tår
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? inte så mkt nu ... men mkt förut (istockholm )( hahaha)
Vad behöver du just nu? halstablett
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? britney spears
Vad längtar du till? SOMMMMMAREN och arshavinal <3
Har du bra vänner och äkta vänskap? jaaaa 8-) vännER?
Vad använder du för shampoo? catwalk
Vad är det finaste du fått? en kalender... hahah )( 8-)
En speciell dag du minns: mc på green
Hur gammal är du: 12? 13? neeeeeeeej )( 15 (h) hhhööhöhöhö
Tycker du om någon just nu: hiedla' :)
Om fem månader: brörjar jag typ 2an....... är fett cool efter sommarn' mmmmmh <3
Du samlar på: skolarbete? ...
Gröna eller röda äppeln: röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: taylor lautner.. hah )(
Gillar du golf: nje
Vilken tid gick du upp idag: 7 typ
Har du sovit i din egna säng inatt: ja
Har du strumpor på dig nu: Ja
Vad ska du göra ikväll: kolla på lets dan
Är det okej att gråta: de beror väl på varför man gör de.... ibland är de otroligt pinsamt när folk gör det.
När grät du senast: ingen aning
Laddar du ner musik och film från Internet: ALDRIG!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: kläder.......
Bär du glasögon eller linser: linser...
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: viktigt och viktigt.. jag föredrar väl
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 11 kanske
Har du piercing: nope
Vill du gifta dig: jaaaaaa....
Vill du ha barn: ett....
Solar du ofta: neej
Är du bra på att laga mat: jag är bra på att schteka )(
Gillar du att dansa: neej..!
Är du flygrädd: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!
Hur vig är du: nejnejnej, haha
Vad dricker du helst när du är törstig: blandat höö
Vilken är din favoritglass: um....... jag vet inte riktigt
Tror du på ett liv efter döden: typ
Tycker du om sushi: nejnejnej ;)
Vad äter du helst när du ser på film: lite olikaaaaaaaaaaahhhh
Bor dina föräldrar tillsammans: ja
Har du tandläkarskräck: nej!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: både kanske... mest morgon tror jag, haha..
Vilken ögonfärg har du: blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: säkert när jag va liten
Biter du på naglarna: nej
Röker du: NEJ
Hur ofta tränar/motionerar du: pass?......
Senaste låt du hörde: öööö..... herr holkin by ester? haha
Vad gör du på helgerna: pluggar.........leker med sk eller sover?

wohooo vilken rolig lista :D -.- ... shit vad tråkiga svar.. om jag ändå hade ett liv och något att skriva om ;) well well.. thongelong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0