Utmaning av mor

Mor har utmanat mig att avslöja 7 sanningar om mig själv.

  1. Jag hatar folk som inte kan säga det de menar utan måste koda det och säga saker 100 gånger som inte alls betyder samma sak. Säg det ni menar DIREKT istället så blir det mycket lättare för alla...
  2. Jag har inget liv.
  3. Jag har aldrig brutit några ben, opererats... Inte ens haft tandställning. Det enda jag har gjort är sytt i pannan.
  4. Jag vill kunna tala flytande ryska - Ryssar är faschinerande - Ryssland är coolt!
  5. Min favoritdag är 12 maj.
  6. Jag vet inte alls vad jag vill försörja mig på.
  7. Jag har aldrig upplevt att någon nära har dött, bara djur.
Jag utmanar följande att avslöja sju sanningar:

Suck... ingen här heller eftersom att Ester och mamma redan har gjort det här.

Kommentarer
Postat av: blondinkatrin

Farmor och farfar....fast dom kände du ju egentligen inte...

2009-02-08 @ 16:56:55
URL: http://blondinkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0