Iron Maiden, 17 Juli

Ikväll ska vi på Judas Priest konsert i Stockholm. Tänkte värma upp med att berätta lite om Iron Maiden konserten vi var på i sommras. Den var på Stockholm Stadion 17 Juli. Jag, Matthias, Tristan, Pappa och Matthias kompis Olle åkte. Jag hade inte lyssnat så mycket på deras låtar innan, men det är klart man känner igen låtar som The Trooper, Run to the Hills, Nuber of the Beast osv. Konserten var kul och vi stog upp hela tiden, även fast vi hade sitt-platser. Det var sommar och varmt. Jag köpte en Iron Maiden-tröja också, hehe. Här kommer lite bilder därifrån:





Här är länken till min andra blogg där jag skrev inlägget kvällen efter: KLICKA


- Blondinkatrin

Kommentarer
Postat av: anne

Hoppas nu att kvällens konsert blir bra! :)

2009-02-28 @ 20:37:04
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Frida

Svar: Jahaa, okej XD

2009-03-01 @ 08:34:09
URL: http://princecc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0