Härjningsplaner och jobbiga dagar

Hallå allihopa!
Här kommer ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig. Skola idag var sjukt störd. Usch vad hemskt det var, men vad ska man göra när man går på en äcklig skola som inte har något planerat? Imorgon hoppas vi på en bättre dag med ledigt efter lunch för att träffa mor i Stockholm och sen åka någonstans.

På Sportlovet ska Ester och jag åka med mamma upp till Östersund och härja där i två dagar och bo på hotell! Fett kul kommer det att bli och jag längtar fett mycket, haha. Vi ska äta hotellfrukost! Och gå på stan och härja massa, utan mamma, för hon ska göra nått jobb-relaterat, hehe.

Nu ska jag snart hoppa i säng, ska bara föna håret först.


- Blondinkatrin

PS1. Jag vill ha en systemkamera, en liten, som jag kan bära runt på i sommar och dokumentera allt! Shit vad kul det skulle vara! DS1.

PS2. Kellan Cornflakes är så cool <3 DS2.

Kommentarer
Postat av: ester

ja längtar till lovet, bara tre veckor kvar :) vilka dagar är det btw?

2009-02-03 @ 23:23:03
URL: http://htt://esni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0