Skoldagen

Hej allihopa! Nu är jag äntligen hemma efter ännu en skoldag som har varit helt okej faktiskt! Den började med lite engelska - vi kollade på en film, minns inte va den heter, men det är väl sådär halvbra. Sen hade vi matte som var tråkigt men superteam Ester och Katrin klarar allt och vi ägde en C uppgift ;).

Sedan hade vi SO redovisning och vi var först nu. Det var jag, Amina, Lude, Joyce, Ram och Erik i samma grupp, men Erik var inte i skolan och Ram hade inte gjort något, så jag, Amina, Lude och Joyce körde på vårat! Det gick grymt bra! Amina och jag var nyhets"ankor", aka nyhetsankare och inledde och avslutade. Vi ägde "fett", haha! Astrid (svenska läraren som var med) sa att det var mycket väl utfört och roligt. Hon hade, tidigare i veckan skrikit på oss för att vår grupp var osynkroniserad, men HA! Där fick hon så hon teg.

Sedan hade vi idrottsföreläsning som inte var helt fel ;). Daniel (läraren) snacka massor om det kommande projektet som kanske kallas "träningsdagbok"? Jag vet inte riktigt, men det går ut på att få balans i sin vardag med kost, sömn och fritid.

Ps. Tack till Ester som hjälpte till med redovisningen! Haha. Ds.


- Blondinkatrin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0