Månadens frågor på Blogg.se

1. Vilket är ditt absoluta favoritplagg i garderoben?
Står mina Converse i garderoben? I så fall dem, annars kanske min Abercrombie&Fitch tröja :*

2. Hur kommer du klä dig 2009?
Precis som valigt kanske - eftersom att jag inte har någon speciell stil kommer det nog gå som smort! Haha.

3. Hur mycket i månaden spenderar du på kläder?
0-500 kanske? Ingen aning.

4. Hur mycket kostade ditt dyraste plagg och vad var det?
Vad jag vet så är det nog mina Acne jeans, som kostade lite över 1000:- tror jag! Annars är det nog min Peak tröja för 1000:-

5. Var shoppar du helst?
Jadu, i USA? Haha, nej men Micke&c/o eller kanske... T-shirts på Gina, och linnen där också såklart. Annars gillar jag att shoppa i Skåne också! Speciellt Malmö :*


- Blondinkatrin

Kommentarer
Postat av: anne

Men hur många tusen kostade inte Canada Goose-jackan?!?

2009-01-23 @ 13:49:06
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0