Halsont och en seg kopiator

Nu sitter jag i skolan och kopierar saker till pappa. Han ska ha 8 exemplar av 1000 papper så de tar 10000 år. Jag har också behövt fylla på papper 100 gånger också.

Jag har i alla fall extremt ont i halsen och mår riktigt dåligt, och vi har såklart idrott idag. Det var ingen höjdaridé att röja igår... Nej, men seriöst. Vi har test på idrotten och om jag mår såhär vet jag inte om jag kan vara med. Jag vill... Men tror inte att jag kan. Fast vi får se, jag kanske mår bättre?

Vi börjar 10 i 9, så det är ett bra tag kvar. Nu ska jag fortsätta kopiera.

- Blondinkatrin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har me ont i halsen, de suger!

2009-01-30 @ 18:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0