Filmer i stugan

Igår efter skolan så var Ester och jag tvugna att vänta jättelänge för att åka till hennes stuga i björnnässtrand (hette det så???), så vi knallade runt i hela Stockholm! Efter nån timme så gick vi och åt - det var gött.

Sedan åkte vi somsagt till deras stuga utanför Nykvarn. Vi bestämmde oss för att kolla på filmer igår kväll så vi fixade fram Prom Night, som jag tycker var extremt läskig och bra. Sen kollade vi också på Another Cinderella Movie, som jag hade sett förut som inte var lika bra - haha. Fast jag somnade ju efter halva så det var ok (med kläder på och linserna i - nice).

Sen idag så spelade vi in vår egna lilla version av filme Twilight, som kommer komma upp på bloggen snart. Fast kvaliten här kommer nog inte vara så bra - men men.

Nu är jag hemma och trött!


- Blondinkatrin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0