Enter The Circus @ Rockkarusellen

Nu är Ester och jag påväg hem från Strängnäs. Vi har somsagt precis varit på min brors bands spelning. Det var rockkarusellen dom var med på. Det var typ fem band med, två från Nyköping. Enter The Circus, aka min brors band var ofc bäst, haha. Men dom andra var helt okej. Om ni klickar på länken i inlägget nedan får ni nog en uppfattning om hur musiken va, de va inte dåligt precis, men ett band spelade typ sån version av Rix FM musik, det gillade Ester ;) haha. Jag har massor med bilder som jag lägger upp imorgon eller ikväll, beroende på när vi kommer hem.

Ester gruppmedlemmar laggar sönder nu, så nu måste jag hjälpa till att döda dem mentalt!


- Blondinkatrin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0