Utmaning av mor

...och denna kommer från mor. Detta är instruktionerna:

"Bloggaren skriver 8 fakta/ (o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du minst 8 personer som du utmanar. "

Nu ska vi se...
  1. Jag får panik lätt - Om jag till exempel blir varm extremt fort så får jag panik, och när folk tuggar högljutt så blir jag så frustrerad att jag blir varm och typ har sönder något!
  2. Jag är rastlös. Kan inte sitta framför TVn utan dator eller liknande för jag är så otroligt rastlös, vilket resulterar i att jag blir frustrerad, vilket leder till punkten ovan.
  3. Jag gillar att 'dissa' folk. Blir på bra humör när jag får in någon riktigt dryg kommentar, som inte är allt för taskig...
  4. Jag 'önskar' mycket. Det går nästan inte en dag utan att jag tänker 'om jag ändå gjort det när jag var yngre...' eller 'om jag ändå kunde göra det' och 'i mitt nästa liv ska jag...' istället för att göra sakerna jag vill.
  5. Jag äter extremt fort... För att slippa lyssna på alla andra vid bordet som tuggar. För det leder ju till första punkten.
  6. Jag tycker om att sjunga. Men är inte särskilt bra på det alls...
  7. Jag hatar att åka i en full bil. Klarar inte av att sitta allt för nära människor. I alla fall inte människor jag känner. För detta leder till första punkten det också... Och då lär någon få ont.
  8. Jag är besatt av Coca Cola. Det är bara det bästa som finns. Men bara den inte är för kall...
Och de som jag utmanar att rannsaka sitt inre är följande:
*dam dam dam daaaaam*

Ingen, eftersom att alla redan har gjort det här typ, haha.


- Blondinkatrin

Kommentarer
Postat av: anne

Och vem är det som tuggar så högljudt då!?!

2009-02-07 @ 09:23:18
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: anne

Du har blivit utmanad hos annnne.blogg.se !

2009-02-07 @ 21:19:47
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0