Min skohistoria

Jag har inte haft många skor... Jag har inte 100 par skor hela tiden som de flesta andra, så variationen från dag till dag blir inte särskilt stor alls.

I sommras började jag med mina gula Converse skor.


Nu har dessa skor blivit extremt utslitna! Innan jag köpte dessa converse så använde jag dessa Lacoste skor i Skåne:


Eftersom att jag använde dessa ett helt år är de också utslitna! Men jag kan inte ha mina Converse längre så nu har jag gått tillbaka till dessa igen tills jag hittar ett par nya jag kan använda. Nu har jag tittat på massor med olika skor, bland annat dessa:

De ser kanske inte så mycket ut för världen, men det är typ det jag letar efter. Jag vill ha ett par coola som dessa, och sen ett par normala skor jag kan använda. Ska kolla efter nya i Östersund på onsdag. Det blir nice.


- Blondinkatrin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0