Månadens frågor på Blogg.se

1. Vem har du som bloggförebild?
Min bloggförebild är såklar Blondinbella, hon är så härlig. Jag älskar hennes blogg, den är så givande!
2. Vilken bloggkategori skulle du säga att din blogg tillhör?
Min blogg tillhör nog kategorin "Allmänt och personligt"! :)
3. Vilka är dina tre favoritbloggar?
Mina tre favoritbloggar är Blondinbella såklart och Kenza och Stina-Lee!
4. Vad är det bästa med att blogga?
Det är att få dela med sig och sina åsikter och tankar och kunna berätta för folk vad man gjort under dagarna, men också att få lätta på hjärtat ibland för sin egen skull!
5. Vad är ditt mål med bloggandet?
World Peace.

Haha! 8-)


- Blondinkatrin

Kommentarer
Postat av: anne

MOHahahahahaaaa!!!!! WORLDPEACE!!!!!!

2009-02-13 @ 15:43:26
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: amina

klockrent! ;)

2009-02-13 @ 23:27:45
URL: http://mincis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0