Deltävling 3

Första bidraget - Första bidraget var Velvet, trååkig låt och man kan inte leva på gamla meriter! Töntar...
Andra bidraget - Detta bidrag av Rigo och co, den var rolig, kanske ska den åka till Globen?
Tredje bidraget - Molly Schmolly, hatar henne... Så tyvärr..
Fjärde bidraget - E.M.D! De var fett bra och de ska komma till final! Gör de det så kommer det vara grymt bra låtar i finalen, haha! Jag kommer inte veta vem jag ska rösta på...
Femte bidraget - Mikael Rockfors? De var en gammal gubbe som rocka lite, töntigt men den va inte för dålig.. Hehe.
Sjätte bidraget - Typ tråkigaste låten evvvver, shit va seg hon va och ful dessutom, ingen höjdare inte.
Sjunde bidraget - Allah?? Shit vilken dålig låt? På Grekiska? Som representerar Sverige? Dööööööö!
Åttonde bidraget - BWO! De är alltid bra, men av det jag har hört av den här låten e de inte så bra det här året, fast jag vet inte? Kanske blir den bättre? Hehe...

Sammanfattning:

Som ni ser är det otroligt många -gubbar idag... Tråkiga låtar alltså! E.M.D var solklart bäst, känns som om bidragen blir sämre och sämre vecka för vecka. Ah det suger. Förhoppningsvis kommer E.M.D och typ BWO eller Rigosarna till Globen, men hur som hellst var denna vecka inte alls godkänd! Dåligt! Hoppas pausunderhållningen väger upp...

Ohnej, du vinner över mig har gått vidare nu... Nästa som går vidare är - dam dam dam daaaam - I Got U med de där skummisarna. MOLLY SANDÉN? WTF? Looooser. Nästa är iaf E.M.D ofc. Sisa som går vidare är... komigen BWO! YES! Fett bra säger jag. Vi får se vilka som går till Globen.

Första duellen står mellan... I got u och E.M.D. E.M.D vinner utan tvekan!

- Blondinkatrin

Kommentarer
Postat av: anne

EMD var bäst! :)

2009-02-22 @ 11:15:11
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0